Donanım Arızası Hk.

Yaşanan donanım arızası sonucunda %25'lik kapasitemizde veri bütünlüğü bozulmuş ve veri kaybı yaşanmıştır; bu süreçte veri kurtarma şirketi ile anlaşma yapılmış ve arızadan etkilenen müşterilerimize yeni servisleri en hızlı şekilde teslim edilmiştir. Bu süreçte veri kurtarma işlemleri, şirketten gelen anlık ... Läs mer »

21st april 2025
Yedeklerin Periyodik Olarak Alınmasının Önemi

  Değerli Müşterilerimiz,   Sunucularımızda meydana gelebilecek her tür kesinti ve arızaya karşı gerekli önlemleri alsak da, veri kaybını %0 garantilememiz teknik olarak mümkün değildir. Aşağıda yedeklemenin neden hayati olduğunu ve sorumluluklarınızı net bir şekilde ifade ediyoruz; ve bu sorumlulukların ... Läs mer »

17th april 2023
WORDPRESS KULLANICILARININ DİKKATİNE!

Son zamanlarda wordpress sitelerde yaşanan hacklenme/ele geçirilme vakalarına karşı almanız gereken bazı tedbirler mevcut.   -Basit şifre kullanımından kaçının. 16 karakter; harf, rakam, özel karakter karışık şifre kullanın. -WP FILE MANAGER ve benzeri dosya yöneticisi eklentileri kullanmayın. -Orjinal sağlayıcıdan ... Läs mer »

24th november 2022
Herhangi bir teknik sorunda ne yapmalıyım?

Değerli müşterilerimiz;   Destek hizmetlerimizin hızlı ve kusursuz ilerlemesi için çalışma prensibimiz hakkında bilgi vermek istiyoruz.    Eğer kullanmış olduğunuz hizmetin alt yapısından kaynaklı ya da sizden kaynaklı teknik bir problem yaşıyorsanız, ya da sorunun kaynağını bilmiyorsanız; öncelikle teknik destek ... Läs mer »

10th augusti 2021