• Tuesday, August 10, 2021

Değerli müşterilerimiz;

 

Destek hizmetlerimizin hızlı ve kusursuz ilerlemesi için çalışma prensibimiz hakkında bilgi vermek istiyoruz. 

 

Eğer kullanmış olduğunuz hizmetin alt yapısından kaynaklı ya da sizden kaynaklı teknik bir problem yaşıyorsanız, ya da sorunun kaynağını bilmiyorsanız; öncelikle teknik destek talebi oluşturmalısınız. Destek ekibimiz yaşamış olduğunuz sorunu detaylı bir şekilde inceleyecek ve sorunun kaynağı hakkında size bilgi verecektir. Eğer sorun bizden kaynaklı ise sizlere sorun hakkında bilgi verilerek çözüm için gerekli çalışmalar yapılacaktır. Eğer sorun sizden kaynaklı ise ya da sizin çözebileceğiniz bir sorun ise bunun için de size sorunun ulaşabildiğimiz kaynağı hakkında bilgi verilecek ve eğer çözümü bizim tarafımızca mümkünse çözülecek, değilse tarafınıza içinde bulunduğunuz durumu aşabilmeniz için çözüm önerileri sunulacaktır. Destek taleplerinize hızlı yanıt almak için belirli aralıklarla yanıt vermek destek talebinizi öncelikli hale getirmeyecek, aksine yeni talep durumuna düşeceği için geç yanıtlanmasına sebep olacaktır.

 

Özet ile 4 adımda inceleyecek olursak: 

 

1-) Destek talebi oluşturun.

2-) Sorunun kaynağı hakkında dönüş bekleyin.

3-) Sorun bizden kaynaklı ise bilgi alın, çözüm bekleyin.

4-) Sorun sizden kaynaklı ise bilgi alın, çözüm bekleyin ya da bizim tarafımızda çözüm mümkün değilse çözüm önerilerini uygulayın.