Neuigkeiten

Apr. 21. Donanım Arızası Hk.

Yaşanan donanım arızası sonucunda %25'lik kapasitemizde veri bütünlüğü bozulmuş ve veri kaybı yaşanmıştır; bu süreçte veri kurtarma şirketi ile anlaşma yapılmış ve arızadan etkilenen müşterilerimize yeni servisleri en hızlı şekilde teslim edilmiştir. Bu süreçte veri kurtarma işlemleri, şirketten gelen anlık ... weiterlesen »

Apr. 17. Yedeklerin Periyodik Olarak Alınmasının Önemi

  Değerli Müşterilerimiz,   Sunucularımızda meydana gelebilecek her tür kesinti ve arızaya karşı gerekli önlemleri alsak da, veri kaybını %0 garantilememiz teknik olarak mümkün değildir. Aşağıda yedeklemenin neden hayati olduğunu ve sorumluluklarınızı net bir şekilde ifade ediyoruz; ve bu sorumlulukların ... weiterlesen »